Hui, valokuvaaja varattuna!

perjantaina, syyskuuta 02, 2016

 

Iiiks! Ensimmäinen iso häihin liittyvä sopimus tehty, meillä on nimittäin nyt sitten valokuvaaja buukattuna! Olin jo jonkun aikaa haaveillut suomalaisesta kuvaajasta, jotta kuvauksesta tulisi mahdollisimman sujuva kaksikielisten häiden vuoksi. Suurin osa suvustani puhuu ja ymmärtää englantia paremmin kuin hyvin, mutta muutama löytyy joilla kieli ei tahdo taipua. Olen blogeja lukiessa ottanut ylös valokuvaajien nimiä ja hintoja sekä vertaillut mitä heidän paketteihin kuuluu mukaan. Ehdin jo myös vertailla englantilaisten ja suomalaisten kuvaajien hintoja ja pohdin, että näillä näkymin tulisi hiukan halvemmaksi ellei yhtä hintavaksi, jos pyydämme suomalaista kuvaajaa tulemaan Englantiin destination wedding-keikalle englantilaisen valokuvaajan palkkaamisen sijaan. 

Olin jo joku aika sitten liittynyt Facebookin Häät 2016 sekä 2018 ryhmiin ja jota kuinkin jokainen lause viime aikoina on alkanut tyyliin ”Niin siinä 2016 hääryhmässä sanottiin..” tai ”Sain tosi hyvän idean sieltä 2018 ryhmästä..”. Joe loogisena matemaatikkona kummasteli miksi skippasin vuoden välistä. Olin ajatellut, että minulle voi ehkä tulla hää-ähky, jos koko Facebook fiidi on täynnä tylliä ja kimalletta (Todennäköisemmin Joelle käy näin vain minun juttuja kuunnellessa!), mutta liityin sitten siihen viimeiseenkin ryhmään. Onneksi liityin, sillä sieltä ihan vahingossa löysin meille kuvaajan! Lueskelin viestiketjua koskien ulkomailla vietettäviä häitä ja bongasin toisen morsiamen, joka asuu viereisessä maakunnassa täällä Englannissa ja joka tekee toisena työnään valokuvausta! Maailma on toisinaan hyvin pieni! Tanssin pienen voitontanssin keittiössä kun sopimus oli lyöty lukkoon, sillä nyt minulla on todella helpottunut olo kun yksi isoimmista ja tärkeimmistä häihin liittyvistä asioista on sovittuna.

You Might Also Like

0 kommenttia