Juhlakengät

lauantaina, elokuuta 20, 2016

Olin alun perin ajatellut, etten osta mitään ennen kuin meillä on juhlapaikka ja kirkko varattuna, mutta jotenkin sitä huomaamattani illan hämärtyessä eksyin jälleen kerran Amazonin ihmeelliseen tavara taivaaseen. Ja niinhän siinä sitten kävi, pari nopeaa klikkausta ja ensimmäinen virallinen ostos häihin tuli tehtyä: juhlakengät. Aluksi tuumailin, ettei ne kengät ole minulle ollenkaan tärkeät ja ostan vain jotkut halvat, mutta mukavat valkoiset balleriinat. En tiedä mikä lie hulluus kohtaus minuun iski, mutta päädyin tilaamaan Babychamin laivaston siniset Ursula korkokengät. Olen vannoutunut Babychamien käyttäjä, en ole ikinä löytänyt mukavampia kenkiä, ainakaan mitä tulee tennareihin. Korkokengistä en vielä osaa sanoa, sillä olen koko elämäni tallustellut lattapohjaisilla kengillä niin arjessa kuin juhlissakin. Korko näissäkään kengissä ei ole mikään päätä huimaava, mutta minulle jo tuo 5cm korko tuntuu hurjalle! 

Olen aloittanut harjoittelemaan kävelemään uusilla korkokengilläni ja voin sanoa, että se on erittäin kömpelön ja koomisen näköistä vaappumista, eleganssi on tästä todella kaukana. Tuon ihmismäisen kävelyn lisäksi minun pitäisi vielä opetella niillä tanssimaan ja tässä vaiheessa se tuntuu tuhoon tuomitulta suunnitelmalta. Melko varmasti jotkut mukavat maanläheisemmät kengät on pakko hankkia myöhempää iltaa varten, joten ne voivat myös käydä hätävara kenkinä, jos nyt käy niin ettei tästä tule mitään.

Sen positiivisen puolen olen kengistä löytänyt, että astianpesukoneen ja kauppakassien tyhjennys on erittäin helppoa ne jalassa! Olen todella lyhyt enkä tahdo yltää keittiön kaappeihin laittamaan tavaraa, mutta korkokengät jalassa sekin askare sujuu ilman kurkottelua ja pöydillä rimpuilua!

You Might Also Like

0 kommenttia